RETUR OG HÅNDTERING

Vi håber virkelig, at du elsker dine IGEN-varer, lige så meget som vi gør. Men hvis du af en eller anden grund ønsker at foretage en returnering, bedes du læse følgende, inden du fortsætter.

Hos IGEN tilbyder vi 365 dages returret. Det gør vi for at sikrer, at ingen ubrugte varer går til spilde. Den giver dig ekstra tid til at evaluere dit køb, fordi vi forstår, at det produkt, der virkede perfekt for dig i dag, måske ikke længere er det rigtige om 2 måneder. I stedet for at lade det samle støv, kan du returnere det. På den måde bidrager vi sammen til at give produkterne en ny chance og forhindrer spild af ubrugte varer.

De returnerede varer skal være ubrugte for at være berettigede til returnering. Varer, der er brugte, beskadigede, snavsede eller på nogen måde bærer præg af brug vil blive afvist og returneret tilbage til kunden.

Hvis du har brugt produktet, men ikke elsker det længere, opfordrer vi dig i stedet til at videresælge det eller donere det til genbrug.

Trin 1:

Log ind på returportalen ved at bruge portalen herover. Indtast din e-mailadresse og dit ordrenummer.

Trin 2:

Vælg de varer, du vil returnere eller bytte, og angiv årsagen til returneringen. Hvis du ønsker at bytte til en anden størrelse, bedes du skrive den ønskede størrelse i kommentarfeltet.

Trin 3:

Bekræft, om du ønsker at få pengene retur eller bytte til en ny størrelse.

Trin 4:

Klik på "Returnér vare". Din returnering er nu registreret. Sæt returlabelen på pakken og aflever den hos din nærmeste GLS pakkeshop.

Reklamation

Er der tale om en reklamation? Send en e-mail til kundeservice på hey@igen.dk med dit ordrenummer samt et billede og en beskrivelse af problemet. Vi vil derefter behandle din reklamation så hurtigt som muligt.

 

 

Har du yderligere spørgsmål til retur eller reklemationer, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice på hey@igen.dk